2023-2024 m.m.
Prioritetas. Ugdymo turinio atnaujinimo sėkmingas įgyvendinimas
Tikslas. Ugdymo(si) kokybės gerinimas siekiant kiekvieno individualios pažangos
Uždaviniai:
- Tobulinti sąlygas kiekvieno individualiai pažangai ugdymo(si) procese pasiekti:
- plėtoti specialistų, mokinių, mokytojų ir tėvų bendradarbiavimą (daugiašaliai susitarimai, individualūs pokalbiai ir pan.);
- užgarantuoti reikiamą pagalbą kiekvienam mokiniui ugdymo(si) procese;
- atnaujinti Mokinių ugdymo(si) rezultatų Vertinimo sistemą, akcentuojant kiekvieno individualios pažangos stebėjimą.
- Tobulinti patyriminį ir savivaldų ugdymą(si), siekiant sėkmingo atnaujinto ugdymo turinio įgyvendinimo:
- skatinti nuolatinį kryptingą mokytojų kvalifikacijos kėlimą;
- efektyviai išnaudoti turimas ir siūlomas edukacines erdves;
- tęsti kolegialų bendradarbiavimą, dalijantis gerąja patirtimi.
- Pasitelkti tikslinę bendruomenės narių refleksiją, siekiant įveikti ugdymo(si) procese kylančius sunkumus ir įprasminti kiekvieno bendruomenės nario individualią atsakomybę už atliktą veiklą.
- Turtinti gimnazijos ugdymo priemonių bazę:
- nuolat atnaujinti interaktyvias bei metodines-vaizdines priemones, edukacines erdves patyriminiam ir savivaldžiam ugdymui(si);
- didinti IKT mokymo priemonių naudojamų ugdymo procese prieinamumą;
2022-2023 m.m. tikslai ir uždaviniai
Prioritetas. Mokėjimo mokytis kompetencijos ugdymas
Tikslas. Patyriminio ir savivaldaus ugdymo kokybės gerinimas
Uždaviniai:
Sudaryti galimybes kiekvieno ugdytinio individualiems ugdymo(si) poreikiams tenkinti, stiprinti teorijos ir praktikos sąsajas.
Taikyti savivaldaus udymo(si) metodikas, tobulinti jas, atsižvelgiant į esamą kontekstą.
Pasitelkti tikslinę bendruomenės narių refleksiją, siekiant įveikti ugdymo(si) procese kylančius sunkumus ir įprasminti kiekvieno bendruomenės nario individualią atsakomybę už atliktą veiklą.
Turtinti gimnazijos ugdymo priemonių bazę:
atnaujinti interaktyvias bei metodines-vaizdines priemones;
didinti IKT mokymo priemonių naudojamų ugdymo procese prieinamumą;
kurti naujas edukacines erdves patyriminiam ir savivaldžiam ugdymui(si).
Skatinti nuolatinį kryptingą mokytojų tobulinimąsi siekiant sėkmingai pasiruošti atnaujinto ugdymosi turinio įgyvendinimui.
2021-2022 m. m. tikslai ir uždaviniai
Prioritetas – Mokinių ir mokytojų emocinis socialinis saugumas
Tikslas– Socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymas
Uždaviniai:
Ugdomąją veikla orientuoti į mokinių savęs pažinimą, aktyvų veikimą, dvasingumą, emocijų indentifikavimą ir savęs valdymą.
Nuolat vykdyti kryptingą ir tikslingą mokytojų kvalifikacijos tobulinimą.
Ugdymo(si) procesą planuoti ir organizuoti remiantis asmenine, socialine ir moraline kiekvieno dalyvio patirtimi ir atsakomybe.
Bendruomenės pozityvių santykių formavimui pasitelkti komandinį darbą, grįstą veiksmingu ir efektyviu komunikavimu, bei inovatyvius metodus ir skaitmenines priemones.
Mokinių socialinio sąmoningumo ugdymui stiprinti teorijos ir praktikos sąsajas, sudarant sąlygas savivaldžiui mokymuisi ir akcentuojant individualią pažangą.
Mokinių emocijų ir elgesio valdymo gebėjimus, siekiant užsibrėžtų tikslų, ugdyti pasitelkiant įtraukias veiklas ir motyvuojantį vertinimą.
Socialinę ir asmeninę atsakomybę stiprinti pasitelkiant savalaikę motyvuojančią refleksiją, apie nuveiktas veiklas ir įgytas patirtis.
2020-2021 m. m. tikslai ir uždaviniai
Prioritetas – Užtikrinti mokinių emocinį saugumą, sudaryti sąlygas kiekvieno mokinio tobulėjimui ugdymo(si) procese
Tikslas – Ugdyti mokinių asmeninę kompetenciją
Uždaviniai:
Kelti mokytojų kvalifikaciją siekiant pamokos metodikos tobulinimo.
Ugdymo procesą organizuoti remiantis įvairiais kriterijais (informacija, duomenimis) apie kiekvieno mokinio ugdymo(si) pasiekimus ir pažangą,
Lavinti mokinio kūrybiškumą, analitinį ir kritinį mąstymą, formuoti asmeninę atsakomybę už savo ugdymosi rezultatus
Remiantis įvairiais informavimo šaltiniais bei refleksija efektyviau išnaudoti specialistų pagalbą ir nuotolinio mokymo metodą individualiam darbui su mokiniais, konsultavimui.
Stiprinti tėvų (globėjų, rūpintojų) ir mokyklos bendradarbiavimą, siekiant geriau pažinti mokinius ir užtikrinti palankiausias ugdymosi sąlygas.
Dalintis gerąja patirtimi mokykloje ir už jos ribų